اجزای پنجره دوجداره

»»اجزای پنجره دوجداره

اجزای پنجره دوجداره

پروفیل قاب و بازشو پنجره از جنس uPVC، زهوار uPVC، پروفیل گالوانیزه ، لاستیک درزبندی EPDM، شیشه یا پنل و یراق آلات
پروفیل در و پنجره uPVC
پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی بوتیا مطابق با استانداردهای روز دنیا و درکلاس A پروفیل های یو پی وی سی در طرح ها و رنگهای متنوع مطابق با سلیقه طراحان و معماران و با تنوع مقاطع بالا قابلیت تولید انواع در و پنجره یو پی وی سی را فراهم نموده است. پروفیل های بوتیا با ۳۴ مقطع پروفیل قابلیت تولید انواع پنجره های سیستم لولایی و کشویی را دارا می باشد و همچنین با وجود انواع روکش های لمینیت، پوشش رنگ مخصوص یو پی وی سی و روکش آلومینیومی مخصوص در و پنجره دنیایی از تنوع طرح و رنگ را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.در سیستم لولایی علاوه بر پروفیل 2500 از پروفیل های 1500 میتوان صرفا برای تولید پنجره استفاده کردکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.


پروفیل گالوانیزه و کاربرد آن در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی

به منظور استحکام بخشیدن به مقاطع اصلی پروفیل uPVC در برابر فشار های وارده از ساختمان به درب و پنجره و همچنین برای تحمل وزن شیشه بازشو روی لنگه و جلوگیری از انبساط و انقباض پروفیل uPVC در کلیه مقاطع درب و پنجره از پروفیل های تقویتی گالوانیزه به ضخامت مناسب و بصورت یکپارچه استفاده می شود. به همین دلیل هر چقدر فشار باد بیشتر و سطح پنجره بزرگتر باشد ضخامت این پروفیل های گالوانیزه بایستی بیشتر باشد این ضخامت از ورق 1.25 میلیمتر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت 2 میلیمتر می رسد.

لارم به ذکر است که اتصال درب و پنجره در زوایای 90 درجه و 180 درجه و همچنین اتصال درب و پنجره به صورت محدب و مقعر با پروفیل های کمکی مجتمع بوتبا صنعت قابل اجرا است.

لاستیک های درزبندی

نوارهای آببندی یا نوارهای عایق ، همان گونه که از نامشان مشخص است وظیفه درزبندی و عایق کردن پنجره ، از لحاظ تبادل هوای داخل با خارج ساختمان و همچنین کم کردن آلودگی صوتی در داخل ساختمان را دارند.این نوارها در تمامی سطوحی که شیشه قرار می گیرد و همچنین در بازشو های درب یا پنجره ، هم روی بازشو و هم روی قاب اصلی کار گذاشته می شود.جنس این نوع نوار ها بایستی از جنس EPDM بوده تا در مقابل نور خورشید مقاومت داشته باشند

مزایا:مقاومت حرارتی و گرمایی خوب، دارای مقاومت عالی در مقابل عوامل جوی و مقاومت عالی در برابر اوزون و نور خورشید، مقاومت در برابر اکثر اسیدها و بازها،انعطاف پذیری در دمای پائین، مقاومت در برابر مواد قطبی،مقاومت در برابر آّب و بخار ،مقاومت عالی در درجه حرارت های بالا،مقاومت سایشی عالی،مقاومت در برابر ضربه،مقاومت در برابر پیر شدن
EPDM نوعی لاستیک ترکیبی است که همه خواص لاستیک طبیعی را دارد ولی می تواند به مقدار زیادی کش بیاید و دوباره به حالت طبیعی خودش برگردد. بدون اینکه هیچگونه تغییر شکل دائمی پیدا کند.

نمودار فرایند مونتاژ درب و پنجره uPVC پس از طراحی پروژه با نرم‌افزار مخصوص درب و پنجره دوجداره iwindoor
1- برش پروفیل های اصلی uPVC بر اساس اندازه بهینه سازی برش
2 – برش پروفیل های گالوانیزه
3- ایجاد محفظه‌های تخلیه آب
4 – فرز پروفیل میانی (مولین یا T )
5 – ایجاد سوراخ های دستگیره و یراق در یا پنجره
6 – نصب پروفیل های گالونیزه به درون پروفیل upvc و پیچ کردن
7 – عملیات جوش پروفیل ها
8 – تمیز کاری گوشه های پنجره
9 – نصب پروفیل میانی از طریق پیچ و کانکتور
10-نصب لاستیک های درزبندی EPDM
11 – برش پروفیل زهوار
12 – نصب و مونتاژ یراق پنجره و تست نهایی باز و بسته شدن

2018-08-11T11:47:10+04:30آگوست 9th, 2018|مقالات دسته بندی ها|برچسب ها: |بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه